{customer_name} عزیز,
از شما برای ایجاد تیکت سپاسگزاریم. ما تایید میکنیم که تیکت شما را دریافت کردیم و به زودی به شما پاسخ خواهیم داد.
شناسه تیکت شما #{ticket_id} است. بعد از ارسال پاسخ، شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد. درصورتی که، ارسال ایمیل با مشکلی مواجه شد، میتوانید وضعیت تیکت خود را از طریق بخش پشتیبانی و از لینک زیر پیگیری کنید:
در صورتی که سوالی دارید و یا به مشکلی برخورد کرده اید، می توانید با ایمیل kasbonet24@gmail.com ارتباط بگیرید.
تغییر وضعیت تیکت از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید